Zapiekanka makaronowa z pomidorami i cukinią


Po całonocnym powrocie z Warszawy, nie miałam ani siły ani pomysłu na obiad. No i jak mówi reklama  - kupiłam go. Kupiłam "pomysł na zapiekankę serową", cała moja rodzinka to lubi, szybko się robi i nie trzeba wielu składników. Jednak postanowiłam wzbogacić ją o trochę warzyw, moich ulubionych czyli pomidorów i cukinii. Smakowało nam, więc i wam to polecam.




zapiekanka makaronowa:


pomysł na zapiekankę serową
200 g makaronu rurki
100 ml śmietanki 12 %
1 mała cukinia
2 pomidory
10 dag sera żółtego

Fix do zapiekanki mieszamy ze śmietanką i wodą i gotujemy według instrukcji. Do naczynia do zapiekania wysmarowanego masłem wsypujemy makaron i zalewamy śmietanką z wodą i "pomysłem". Na wierzchu układamy plastry cukinii i pomidorów. Posypujemy serem i pieczemy w piekarniku przez 30 minut w temp 170 stopni.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz