Spaghetti z cukinią i cytrynową nutą


Natknęłam się niedawno w prasie kobiecej na ciekawy przepis na spaghetii. Od pomysłu do realizacji u mnie zazwyczaj droga niedaleka, więc dzisiaj przyrządziłam to szybkie danie. Naprawdę ekspresowe, całość zajęła mi pół godziny. W czasie kiedy gotuje się makaron przygotowuje się sos. Dla mnie super. Mężusiowi smakowało, co dla mnie ważne, bo on jest w naszym domu koneserem makaronów.


makaron z cukinią:

500 g spaghetti
2 małe cukinie
1 cebula
2 duże ząbki czosnku
oliwa z oliwek
1 łyżeczka startej skórki cytrynowej
sól
pieprz
parmezan do posypania

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. W tym czasie na patelni podsmażamy cebulkę i przeciśnięty przez praskę czosnek. Dusimy przez chwilkę i dodajemy pokrojoną w cieniutkie plasterki (ja użyłam do tego obieraczki do ziemniaków) cukinię i skórkę z cytryny. Doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Dodajemy do warzyw makaron, całość mieszamy i wykładamy na talerz. Posypujemy pieprzem i parmezanem.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz