Babeczki wiśniowe z jogurtem i dżemem


Na szybka kawkę z moja ukochaną sąsiadką upiekłam właśnie babeczki wiśniowe. Odkryłam przy tym straszną rzecz! W moje szufladzie z produktami do pieczenia skończył się proszek do pieczenia!!! Normalnie kolejny z grzechów kulinarnych. Starczyło mi go tylko do zrobienia babeczek. Dzisiaj muszę koniecznie odpokutować i kupić niezbędne produkty, aby kiedy nagle natchnie mnie ochota na pieczenie (choćby o 22.30!) nie będę  musiała martwic się, że czegoś mi braknie.

 babeczki wiśniowe:

3 jajka
1 szklanka jogurtu wiśniowego
1szklanka maślanki
1/2 szklanki mleka
3 szklanki mąki
2/3 szklanki oleju
1 słoik dżemu wiśniowego z dużymi owocami
2 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier puder do posypania

Mokre składniki mieszamy w jednej misce, suche w drugiej. Do mokrych składników dodajemy suche i mieszamy. Ciasto wlewamy do papilotek do 2/3 wysokości. Pieczemy 15-20 minut w 180 stopniach.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz