Bruschetta

Na letnie dni idealne są letnie przekąski - takie jak włoska buschetta. Pyszna chrupiąca grzanka z pomidorami to alternatywa dla polskich kanapek z pomidorem. U mnie zrobiły furorę. Podałam je do makaronu z sosem, a skończyło się na tym, że  nawet nie spróbowałam makaronu - tak mi zasmakowały te grzaneczki. Aromatyczne, z włoską oliwą, pomidorami, czosnkiem i listkiem bazylii przypominają mi włoskie lato.. czyli to, co lubię najbardziej.

bruschetta:

bagietka
oliwa z oliwek
pomidory
czosnek
sól
pieprz
bazylia

Bagietkę kroimy na kromki, skrapiamy obficie oliwa i pieczemy na rumiano w piekarniku. Pomidory obieramy ze skórki, kroimy w drobną kostkę (nadmiar soku odlewamy), doprawiamy do smaku przeciśniętym przez praskę czosnkiem, solą i pieprzem. Na upieczoną bagietkę dajemy pomidory z przyprawami i ozdabiamy listkiem bazylii. Serwujemy od razu.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz