Torcik owocowy z cukierniczych resztek

Jak robię tort na zamówienie, zawsze piekę dodatkowy biszkopt. Z resztek kremu, owoców, przy małym nakładzie pracy i produktów zawsze "wyczaruję" coś fajnego dla mojej rodzinki. Tym razem powstał torcik owocowy z malinami i jagodami, oblany malinową galaretką. W środku krem budyniowy (cytrynowy i malinowy), który został po zrobieniu rocznicowego tortu. Owoce zanurzone są w malinowym musie, który został  mi z robienia babeczek. To taki ekologiczny torcik pt. "przegląd cukierniczych resztek". Ponieważ nie miałam miejsca w lodówce wylądował na całonocnym chłodzeniu u moich kochanych sąsiadów. A wczoraj po obiedzie  zjedliśmy go razem z nimi popijając pyszną kawkę z ekspresu... mniam.





2 komentarze:

Kamila pisze...
26 sierpnia 2013 09:31

Tak myślę sobie: szkoda, że nie jestem Twoją sąsiadką. U mnie zawsze znalazłoby się miejsce w mojej lodówce na takie pyszne torciki :)

Unknown pisze...
26 sierpnia 2013 11:38

No ja też żałuję, że nie jesteś moją sąsiadką... naprawdę szkoda...

Prześlij komentarz