Tort na rocznicę ślubu


Moja  przyjaciółka zamówiła u mnie tort dla innej przyjaciółki, która obchodzi 20 rocznicę ślubu. Miałam nie lada wyzwania, aby zrobić czekoladowe figurki przy tych temperaturach. Czekolada plastyczna nie lubi upałów, w przeciwieństwie do nas.. :)  Poczekałam do 23.00, skierowałam wiatrak na ręce, zaopatrzyłam się w miskę pełną wody z kostkami lodu ( chłodziłam w niej co chwile ręce, aby były zimne) i wzięłam się do roboty. Udało mi się zrobić dwa małe słoniki - musiałam postawić na coś szybkiego, nieskomplikowanego - całkiem urocze mi wyszły. Tort był cytrynowo malinowy z białym kremem - idealny na letnie dni. Mam nadzieję, że będzie smakował świętującej parze.




2 komentarze:

Ola pisze...
8 sierpnia 2013 00:38

Tort nie tylko ładnie wyglądał ale i wybornie smakował. Jeszcze raz za niego dziękuję!!!

Unknown pisze...
8 sierpnia 2013 00:43

To ja dziękuję. :)

Prześlij komentarz