Łosoś z masłem bazyliowym

Na obiadek rodzince mojej zaserwowałam pieczonego łososia z masełkiem bazyliowym. Już sama ryba jest dla nas wykwintnym daniem, a dodatek świeżej bazylii sprawił, że nabrało świątecznego charakteru. Na wielkanocny obiad z rodzinką będzie idealny.




łosoś z masłem bazyliowym:

filety z łososia
sól
pieprz
100 g masła
30 listków świeżej bazylii

Filety myjemy i posypujemy solą i pieprzem. Pieczemy w gorącym piekarniku przez 15 minut. ( 200 stopni). Miękkie masło ucieramy i dodajemy do niego drobno posiekane liście bazylii.


 Na upieczony kawałek łososia kładziemy łyżeczkę masła i pozwalamy się mu rozpuścić. Serwujemy z ziemniakami z wody i mieszanką sałat.
Smacznego!

2 komentarze:

Kamila pisze...
28 marca 2015 00:22

Gdy wchodzę na Twojego bloga, a jest przy mnie Marysieńka, to mówi: "Lubię to". :) Ja też lubię pozdrawiam gorąco, Kochany Pracusiu.

Unknown pisze...
28 marca 2015 05:55

Kochana Marysieńka... Tez Was serdecznie pozdrawiam i ściskam.

Prześlij komentarz