Jak zrobić domowe papilotki do babeczek

Czasami mam ochotę na pieczenie, a moja rodzinka na wypieków jedzenie, a tu nie ma foremek do babeczek.:( Więc jak przysłowie mówi: potrzeba matką wynalazków! Zrobiłam swoje domowe papilotki do babeczek - z papieru śniadaniowego. Wystarczy wyciąć kółeczka z papieru - im większe, tym wyższe będą papilotki. Potem formujemy je na słoiczku, którego denko odpowiada wielkością  wgłębieniu w muffinkowej blaszce. Wkładamy gotowe papilotki do wgłębień i możemy napełniać ciastem. Potem wam pokażę moje babeczki, które zrobiłam w tych właśnie papilotkach.



3 komentarze:

Kamila pisze...
24 lipca 2013 04:11

A ja właśnie szukałam papilotek w internecie i szukałam jakiejś najtańszej oferty. Na nic nie mogłam się zdecydować, bo wszystko wydało mi się za drogo... A Ty masz taki świetny patent. Dzięki za ten pomysł. Teraz to można piec babeczki bez ograniczeń ;)

Unknown pisze...
24 lipca 2013 05:04

Ograniczenia są... ja ci jajek zabraknie i mąki to nie upieczesz! :) No one nie są takie ładne jak te kupne, ale na domowy użytek mogą być.

Kamila pisze...
24 lipca 2013 11:05

To prawda :D Bez jajek i mąki ani rusz!

Prześlij komentarz