Słodkie dzień dobry


Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych moimi pomysłami na kreatywne pieczenie i samodzielne robienie prezentów. Do założenia bloga od dawna namawiali mnie przyjaciele i po długich przymiarkach i podchodach w końcu postanowiłam to zrobić. Blog łączy moje dwie pasje - pieczenie ciast, tortów i kreatywne ich ozdabianie oraz robótki ręczne - czyli własnoręcznie robione prezenty. Jestem trochę szaloną kobietą, mamą dwóch nastolatek i dwóch małych chłopców oraz żoną cudownego mężczyzny - miłości mojego życia, którzy służą mi jako króliki doświadczalne i dzielnie próbują moje kulinarne dzieła. Kocham wakacje, wycieczki, ciepłe kraje i kabaret Hrabi. Mam nadzieję, że spodobają się wam się moje dotychczasowe prace i będziecie mi towarzyszyć w tworzeniu nowych.

2 komentarze:

Unknown pisze...
4 czerwca 2013 05:20

Świetne Ewuś nareszcie,czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy i przepisy. Oraz mam nadzieję na przyłączenie się do kreatywnych pomysłów, robótek dających zadowolenie i satysfakcję.

Unknown pisze...
4 czerwca 2013 05:38

Dzieki Asiu. to miłe.

Prześlij komentarz