Prezent podziękowanie

Dzisiaj moja obrona i miałam dylemat jak podziękować mojej kochanej pani promotor i cudownej kobiecie za wszystko, czego mnie nauczyła i za to jak w wielu dziedzinach mi pomogła. Ta cudowna kobieta to wulkan energii i pomysłów, ciągle w ruchu, ciągle w akcji. Modlę się tylko, żeby Bóg zachował ja w zdrowiu jak najdłużej i chronił ją, bo ona sama to nie dba o swoje zdrowie i się zapracowuje. Kupiłam dla niej kubek na poranną kawkę, to jeden z elementów śniadania na dzień dobry, znalazły się tam jeszcze własnoręcznie robione dżemiki, babeczki z czekoladowymi truskawkami, kawa i herbata. Zestaw na słoneczny dzień dobry, bo tego właśnie jej życzę, aby każdy jej dzień był dobry.Może powiecie: Tylko dobry? Nie wspaniały? Nie ekscytujący? Bóg jak uczynił świat, popatrzył na niego i powiedział, że to jest dobre!" Dobre" to jest dobra miara! A więc Kochanej Eli - niech zawsze będzie dla Ciebie dzień dobry!



2 komentarze:

Kamila pisze...
27 czerwca 2013 09:30

Ty to jesteś twórcza. Bardzo fajny pomysł na prezent. Taki koszyk rozmaitości na "dzień dobry" z pewnością spodobał się Eli. A w ogóle, to ogromne gratulacje, jesteś dzielną mamą, która umiała pogodzić studia z rodziną i służbą. Nie każdy tak potrafi...

Unknown pisze...
27 czerwca 2013 11:51

Dziękuje Kochana. Cieszę się z jednej strony, że to jednej strony, ze to już za mną, obrona i tak dalej. A z drugiej strony żal mi, że to się już skończyło....

Prześlij komentarz