Makaron z łososiem i rukolą

Dla mojego braciszka i mojej kochanej ( i jedynej!) bratowej zrobiłam ostatnio pyszne makaronowe danie. A ponieważ tak szybko "zeszło" i nie zdążyłam go sfotografować musiałam zrobić je jeszcze raz na spokojnie. Wczoraj właśnie zaserwowałam mojej rodzince po raz drugi w tym tygodniu ten specjał z wędzonym łososiem. Ekspresowe danie dla całej rodziny, jadł nawet mój synek co nie lubi warzyw ( wybierał jednak listki rukoli) i córcia co nie lubi ryb. Mogę szczerze wszystkim polecić, bo jest pyszne.

makaron z łososiem:

 Potrzebne nam będzie:


500 g spaghetti
150 g wędzonego łososia
2-3 ząbki czosnku posiekane
250 ml śmietanki słodkiej
2-3 łyżki oliwy z oliwek
sól i pieprz
chilii
rukola ( bez ogonków) - ze 3 garście
parmezan do posypania

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. Na 5 minut przed końcem gotowania podsmażamy  na oliwie czosnek i łososia.

 Przyprawiamy do smaku i dodajemy odcedzony makaron,  rzucamy 2 garście rukoli i mieszamy. Zalewamy to śmietanką i jeszcze mieszamy. Na koniec posypujemy jeszcze rukolą i parmezanem. Następnie serwujemy głodomorom czekającym już przy stole.


Smacznego!


0 komentarze:

Prześlij komentarz