Czekoladowe pancakes

Zrobiłam mojej kochanej szarańczy na sobotnie śniadanko czekoladową rozkosz - amerykańskie naleśniki w czekoladowej wersji.  Zainspirowałam się przepisem znalezionym tutaj, ale powiększyłam ilość składników i zamiast oleju dałam masło - które dodaje cudownego maślanego posmaku. Pełne kakao i kawałków mlecznej czekolady placuszki nie potrzebowały właściwie żadnych dodatków. Znikały w tempie ekspresowym.


czekoladowe pancakes:

3 jajka
1 3/4 szklanki mąki
5 łyżek roztopionego masła
1/2 szklanki cukru
1 1/2 szklanki mleka
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżki ciemnego kakao
1/2 łyżeczki soli
100 g posiekanej mlecznej czekolady
masło do smażenia

Jajka roztrzepujemy w misce z mlekiem i roztopionym masłem. W drugiej misce mieszamy suche składniki. Łączymy wszystkie składniki i dodajemy posiekaną czekoladę. Smażymy partiami na niewielkiej ilości masła.

Podajemy ciepłe z zimnym mleczkiem.
Smacznego!

1 komentarze:

Anonimowy pisze...
14 lipca 2014 07:41

Mniam!

Prześlij komentarz