Sałatka z tortellini

Zrobiłam ostatnio sałatkę z pierożkami tortellini z mięsem. Trochę ryzykowałam, że będę ją jadła sama, ale okazało się, że zarówno mój ukochany małżonek jak i pierworodna córcia  w niej zagustowali. Szybka, smaczna i niedroga - same zalety. Ciekawa odmiana od znanych smaków. Przepis mam od mojej cioci ze Złotogłowic.

 sałatka:

1 opakowanie tortellini z mięsem
4 pomidory
2 ogórki szklarniowe
15 cm pora (jasnej części)
1/2 puszki kukurydzy
20dag kiełbasy szynkowej
3 łyżki majonezu
sól
pieprz

Tortelinii gotujemy według instrukcji na opakowaniu. Por kroimy w paseczki i przelewamy na sitku wrzątkiem. Pomidory, ogórki i szynkę kroimy w kostkę. Wszystkie składniki mieszamy w misce i dodajemy majonez. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem i chłodzimy w lodówce.
Smacznego!



0 komentarze:

Prześlij komentarz