Babeczki z coca colą na Dzień chłopaka


Moja córcia wraz z przyjaciółkami zamówiły u mnie babeczki dla chłopaków z grupy młodzieżowej przy naszym kościele. Chciały ich uhonorować w tym szczególnym dniu - 30 września, kiedy w Polsce obchodzimy Dzień chłopaka.  Wprawdzie obchodzą go dzisiaj, podczas organizowanego właśnie przez naszą młodzież 3- dniowego Zjazdu Młodzieży okręgu zachodniego. Zgłosiło się ponad 100 osób, a doliczając nasza młodzież, to będzie spora impreza. Każdy powód do świętowania jest dobry. Ponieważ pracowałam na 1 zmianę, nie było szans, aby zrobiła je wszystkie dzisiaj, więc upiekłam je wczoraj, a dzisiaj zostało mi udekorowanie. Moja córcia wymarzyła sobie, że będą oblane białą czekoladą i opatrzone napisem - EAT ME ( zjedz mnie). Chciała, żeby każda literka napisu była innego koloru, ale nie chciałam się zgodzić, że względu na czas, jaki musiałabym na to poświęcić. Jednak jak to ja - co tam zmęczenie i brak czasu... zrobiłam tak jak chciała  5 kolorowy napis - każda literka w innym kolorze. Czego się nie robi dla dzieci. :) Babeczki są czekoladowe z dodatkiem coca coli - ulubione ciasto moich dzieci. Mocno kakaowe i mocno słodkie zadowoli każdego łasucha. Tak łatwe, że mogą je upiec nawet dzieci, nie trzeba nawet wyciągać miksera.






babeczki z coca colą:

1 margaryna
3/4 szklanki cukru
250 g mąki
2 jajka
szczypta soli
cukier waniliowy
75 ml mleka
200 ml coca coli
2 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżki kakao

Margarynę rozpuszczamy i po wystudzeniu mieszamy z mokrymi składnikami w jednej misce. W drugiej misce mieszamy wszystkie suche składniki. Dodajemy mokre do suchych i porządnie mieszamy. Nalewamy do papilotek i pieczemy około 15 minut w 190 stopniach. Ozdabiamy według uznania.
Smacznego!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
30 października 2014 13:04

Na ile babeczek jest ten przepis?

Unknown pisze...
6 listopada 2014 02:10

Przepis jest na 12-14 babeczek. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz