Ciasteczka z nutelli

Jakiś czas temu moja córcia mnie pytała, czy widziałam już przepis na ciastka z nutelli. Nie widziałam!!! Zaintrygowała mnie i poszukałam. Rzeczywiście jest kilka przepisów, ale ja zrobiłam swój. Nie użyłam oryginalnej nutelli z prozaicznego powodu - cenowego. Zamiast niej użyłam kremu czekoladowo-orzechowego firmy Lewiatan 340g. Super łatwe ciasteczka, już sześciolatki sobie z tym poradzą. Wyszły chrupiące, czekoladowe i kruche, czyli to co tygryski lubią najbardziej. Zrobiłam je na popołudniową herbatkę u mojej cioci, do pary z różyczkami drożdżowymi, o których będzie mowa później.... :)


ciastka:

1 słoik kremu czekoladowego (340 - 400g)
ok 2 szklanki mąki
2 jajka
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

Składniki mieszamy w misce. Powstanie dość gęste ciasto. Wkładamy na godzinę do zamrażalnika . Wyciągamy i zagniatamy na stolnicy,  jeśli się klei można podsypać mąką.  Wałkujemy na grubość około 1 cm. Wykrawamy dowolne kształty i pieczemy przez 15 minut w 180 stopniach.
Smacznego!


0 komentarze:

Prześlij komentarz