Muffinki z masłem orzechowym

Zrobiłam dla mojej rodzinki babeczkowy eksperyment. Dodałam do przepisu na muffinki masła orzechowego - tak ulubionego przez większość mojej rodziny. Właściwie to tylko ja z lekką rezerwą podchodzę do tego orzechowego cuda. :) Nie, żebym nie lubiła, ale muszę mieć na to super ochotę. Babeczki przywoływały moją rodzinkę do piekarnika już podczas pieczenia. Wyglądało to normalnie jak w kreskówce, kiedy zapach łapie za nos i ciągnie do źródła. Zabawne to było, kiedy  co chwilę ktoś wpadał i wciągał głęboko powietrze z orzechowym aromatem i wzdychał:
- Oooo... co pieczesz???
No i wyszły znakomicie. Mięciutkie, wilgotne z kawałkami orzeszków. Dla amatorów orzechów spełnienie marzeń.


muffinki:


2 jajka
1/4 szklanki oleju
1 3/4 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
1 szklanka maślanki
2 czubate łyżki masła orzechowego
1/2 szklanki posiekanych orzechów włoskich
cukier puder


Wszystkie składniki mieszamy: suche z suchymi, mokre z mokrymi i łączymy razem. Dajemy do papilotek i pieczemy przez 15-20 minut w 180 stopniach. Posypujemy cukrem pudrem.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz