Tort z makami czekoladowo-makowy

Ten tort miał być elegancki i makowy - takie było założenie mojej dobrej znajomej, dla której powstał ten wypiek. Bardzo się starałam i długo myślałam jak powinien wyglądać, bo o ile "makowy", coś mi mówi, o tyle "elegancki" dla każdego oznacza co innego.  Kiedy moi znajomi proszą mnie o upieczenie dla nich tortu, staram się podchodzić do tego całościowo. Myślę o ich zainteresowaniach, preferencjach, o czymś co będzie charakterystyczne dla jubilata, czy solenizanta. Ponieważ w tym przypadku moje pierwsze skojarzenie to kwiat, nie widziałam tego tortu w żadnej innej odsłonie. Dla pięknej pani, piękne kwiaty....W środku jest biszkopt makowy (o którym pisałam już wcześniej), biszkopt czekoladowo-makowy a wszystko przełożone czekoladowym kremem budyniowym i czekoladowym genache. Nie próbowałam całości, ale wszystkie składniki osobno były pyszne. :)



1 komentarze:

Anonimowy pisze...
3 grudnia 2014 05:08

Oj Kubuś nie będzie sam z tymi kotletami. Będę go wspierała. Zatem z Kubusiem na pewno się poznamy :-) M. A.

Prześlij komentarz