Babeczki śmietankowe z kremem

Kiedy został mi krem z robienia tortu na zamówienie, musiałam ( tak, tak, musiałam!) do czegoś go wykorzystać. Postanowiłam upiec babeczki i udekorować je czapeczką kolorowego kremu i posypkami, które przywiózł mi z ostatniej wizyty w Ameryce mój braciszek. Tam to mają dopiero wybór takich posypek. U nas niby też, ale tylko w internetowych sklepach, w normalnych sklepach można co najwyżej dostać kilka rodzajów. Przepis na babeczki powstał na poczekaniu, bo w zastępstwie nieposiadanych składników musiałam je zastąpić posiadanymi i powiem wam jedno - wyszło przepysznie! Babeczki są wilgotne, mięciutkie i aromatyczne i dość fajne odchodzą od papilotek, nawet tuż po upieczeniu.


babeczki:

2 jajka
1 1/2 szklanki mąki
1 budyń śmietankowy (proszek, bez cukru)
1 szklanka gęstej śmietany
1/2 szklanki oleju
1/2 szklanki cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia

ponadto:

krem do ozdobienia
posypka cukrowa

Mokre składniki mieszamy w jednej misce a suche w drugiej i mieszamy razem. Wlewamy do papilotek do3/4 wysokości. Pieczemy około 20 minut w 180 stopni. Po wystudzeniu ozdabiamy kremem i posypką.
Smacznego!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...
15 listopada 2013 04:20

Ale to pięknie i apetycznie wygląda a i smakuje pewnie też pysznie. Ewunia twoje powidełka są bardzo pyszne. mniam. Pozdrawiam Małgosia

Unknown pisze...
15 listopada 2013 06:37

Dzięki Gosieńko moja siostrzyczko kochana. A powidełka robiłam z myślą o Tobie....

Kamila pisze...
22 listopada 2013 03:59

Rzeczywiście piękne i zapewne smaczne, zgadzam się z Gosiunią :) A jak zrobiłaś ten puszysty krem, Ewuniu?

Unknown pisze...
22 listopada 2013 08:14

Krem to połączenie kremu do tortu Dr Oetkera i roztopionej czekolady plus barwniki. 1 krem + 1 czekolada.

Prześlij komentarz