Frytki z pietruszki

Dziś  chciałam zrobić eksperyment na niejedzącym warzyw Kubeczku. Zrobiłam pieczone frytki z pietruszki. Wyglądają zupełnie jak frytki z ziemniaków, choć smakują zuuupełnie inaczej. Lekko słodkie, choć przełamane nutą przyprawy curry, która dodałam do oliwy. Niestety mój zabieg się nie udał i synek przejrzał moje niecne plany. Moje namawiania do spróbowania frytek skwitował stwierdzeniem:
 - Mamo, ja wiem, że one są z pietruszki.
No i masz babo placek, albo raczej pietruszkowe frytki, które chętnie spałaszowała moja córcia. Polecam wszystkich kochającym warzywa - super przekąska na popołudniowe oglądanie filmu.


1 kg korzeni pietruszki
3 łyżki oliwy z oliwek
1 łyżeczka curry

Pietruszkę obieramy i kroimy na małe kawałki wielkości frytek. Polewamy oliwą i posypujemy przyprawą. Dokładnie mieszamy. Wyrzucamy na rozgrzaną w piekarniku blachę wyłożoną papierem do pieczenia i pieczemy około 30 minut w 180 stopniach.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz