Granola migdałowa  

(i granola z żurawiną i białą czekoladą)

Moje dzieci pokochały domową granolę, a ja mam pewność, że jedzą coś zdrowego, bez niepotrzebnej chemii i nadmiaru cukru. Dziś polecam wam granolę z masłem migdałowym, które córcia mi z Ameryki przywiozła. Pyszne i chrupiące słodkie kuleczki, idealne na śniadanie z mlekiem lub jogurtem.




2 szklanki płatków owsianych
6 łyżek miodu
6 łyżek masła migdałowego
120g posiekanych migdałów
szczypta soli
cukier waniliowy

Masło i miód mieszamy razem. Dodajemy resztę składników i mieszamy tworząc małe kupki. Układamy je na papierze do pieczenia i pieczemy ok. 10 minut w 190 stopniach. Przechowujemy w szczelnym pojemniku.
Smacznego!

Polecam wam jeszcze jedną alternatywną granolę - z białą czekoladą i żurawiną.


1 1/2 szklanki płatków owsianych
1/2 szklanki płatków orkiszowych
100 g posiekanej suszonej żurawiny
100 g posiekanej białej czekolady
6 łyżek masła orzechowego
6 łyżek miodu
cukier waniliowy
szczypta soli

Przygotowanie jak wyżej.


0 komentarze:

Prześlij komentarz