Pieczone młode ziemniaczki z rozmarynem i oliwą z oliwek

Dawno mnie nie było w kuchennej akcji. Miałam bardzo pracowity tydzień i zupełnie nie mogłam znaleźć czasu na relaksujące pichcenie. Domem zajmowała się moja najstarsza córcia, która już pozaliczała już wszystkie egzaminy. Tęskniłam jednak za leniwymi dniami, kiedy po porannej kawce myślałam co by tu dzisiaj ugotować, za polowaniami za świeżymi warzywami na straganach i szukaniem inspiracji w internecie. Udało mi się pozamykać kilka spraw, więc obiecuje, że będę więcej gotować i dzielić się z Wami moim pomysłami. Dziś polecam Wam młode ziemniaczki w aromatycznych ziołach - idealne jako dodatek to mięsa lub jako samodzielne danie. To na pewno zasmakuje wszystkim domownikom.



2 kg młodych ziemniaków
5-6 łyżek oliwy z oliwek
3 gałązki rozmarynu

Ziemniaki szorujemy ( nie obieramy) i kroimy w ósemki. Płuczemy i osączamy na ręczniku. Polewamy oliwą i posypujemy rozmarynem ( ściągamy rozmarynowe igiełki z gałązek). Rzucamy na rozgrzaną w piekarniku blachę i pieczemy około 30 minut w 180 stopniach.
Smacznego!

0 komentarze:

Prześlij komentarz