Chili con carne

Zepsuł mi się piekarnik... :( Zanosiło się na to już od dłuższego czasu, więc nie było to dla nas niespodzianką, jednak żal... Po pierwsze trzeba znaleźć pieniążki na nowy, a po drugie jaką mam pewność, że będzie dobrze piekł. No ale mus to mus. Na razie robimy z mężusiowatym rekonesans w sklepach AGDi myślimy.. i myślimy... a ja nie piekę.. nie piekę.. nie piekę... No i normalnie mnie nosi. Upiekłabym coś a tu nie ma gdzie. Więc gotuję.. Dzisiaj na obiadek zrobiłam szybkie corn carne z wołowiną. Taki meksykański fast food. Ugotowanie całości zajęło mi 20 minut i mogliśmy się zajadać pysznościami.. Mniam, szczególnie z naszymi ulubionymi chipsami tortilla. Polecam!


 chili con carne:

1/2 kg mięsa wołowego mielonego
1 duża cebula
puszka fasoli czerwonej
mała puszka kukurydzy
2 puszki pomidorów
1 czerwona papryka pokrojona na małe kawałki
4 ząbki czosnku
kostka rosołowa
przyprawa do kuchni meksykańskiej Kamis
sól
pieprz

ponadto:

sałata
chipsy tortilla

Cebulę siekamy i podsmażamy na niewielkij ilości oleju, dodajemy mięso i chwilę smażymy. Potem dodajemy fasolkę, kukurydzę, paprykę i na koniec pomidory. Doprawiamy do smaku i dusimy około 15 minut na malutkim ogniu pod przykryciem od czasu do czasu mieszając. Serwujemy na liściach sałaty przybrane chipsami.
Smacznego!


0 komentarze:

Prześlij komentarz